دانلود مستند زباله فضایی Space Junk 2012

هفت دانلود

دانلود.دانلود نرم افزار.دانلود آهنگ جدید.دانلود کتاب.دانلود فیلم و سریال.و...

Space Junk دانلود مستند زباله فضایی Space Junk 2012

مستند زباله فضایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۳۸ دقیقه

حجم : ۶۷۰ – ۳۷۴۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p – 3D Half-SBS 1080p BluRay

زیرنویس فارسی : دارد

 

خلاصه داستان : این مستند سفری شگفت انگیز و ماجراجویانه به فضا را دنبال می کند که در آن کاوشگران به دنبال حل مشکل رشد ذرات مخروبه به جا مانده از اجسام که امنیت مدار های زمین را تهدید میکند هستند .


download دانلود مستند زباله فضایی Space Junk 2012 دانلود با کیفیت خارق العاده ۳D Half-SBS و به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

download دانلود مستند زباله فضایی Space Junk 2012 دانلود زیرنویس فارسی :     Direct Link     ( مترجم : علیرضا احدزاده )

( هرگونه کپی برداری از زیرنویس فقط با ذکر نام مترجم مجاز میباشد )

منبع: www.Downloadha.Com

 



 

 


 در صورتی که مشکل یا سوالی خاصی در باره ی این مورد داشتید از طریق فرم تماس با ما , اطلاع دهید(سایر پرسش ها از قسمت نظرات این مطلب پرسیده شود)

نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت14:10---29 اسفند 1392
سلام حسین آقا سال نو مبارک
این وب رو تازه راه انداختم هنوز درست و حسابی راه نیفتاده دارم برا دانشگاه درستو راستش میکنم از خدامه تبادل لینک کنم کاکا ایده ای چیزی داری در مورد وبم بده اگه زحمتت نیست تو کد نویسی ها کمکم کن
وب شما که توپ توپ توپ بود حال کردم بابا آدم هرچی داخلش بگرده خسته نمیشه
وب خودم اینه سر بزن خوشحال میشم
http://fairymusic.blogfa.com/


پی اس گرافیک
ساعت22:02---26 اسفند 1392
سلام وبلاگ خوبی دارید
اگه میشه وی من رو با اسم پی اس گرافیک | طراحی بنر ، آموزش ، فیلم ، بازی لینک کنید بعد پیغام بدید تا لینک تون کنم.


ahb
ساعت5:52---24 اسفند 1392
با سلام خدمت شما دوست عزیز
امیدوارم پیج رنک سایتتون اونقدر بره بالا تا بتونی از سایت کسب در آمد کنی
اگر دقت کرده باشی بیشتر وب سایت های ابزار وبلاگ نویسان مثل پیچک و یک ابزار و ...
سال هاست که تغییری نکردن و ابزار هاشون تغییری نکرده
با توجه به این نکته من سایتی رو طراحی و اجرا کردم که هفته ای یک افکت زیبا به ابزار ها اضافه میشه
مثلا ابزار بچرخه
که فقط سایت من این قابلیت رو داره
هر ابزاری که بخوای توی سایت من وجود داره
اگر دوست داری سایت خوشکلی داشته باشی سریع بیا به سایت پیج رنک 8 تا ستاره بشی
این هم ادرس سایت:
http://pr8.ir/
این هم یک سایت عالی برای افزایش بازدید وبلاگت:
http://yon.ir/stat
سریعترین آپلود سنتر رایگان ایران:
http://up.pr8.ir/
با تشکر فراوان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




Design By : P I C H A K . N E T